Systémový administrátor

Kód: Spr_sys
Miesto práce: Nitra
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Ponúkaný plat: 1200 - 1500 EUR

Stabilná spoločnosť s medzinárodným pôsobením v oblasti IT a riadiacich systémov, založená v  roku 1993, rozširuje svoj tím. Hľadáme spoľahlivého systémového administrátora, ktorého pracovnou náplňou bude: 

  • tvorba návrhov na ďalší rozvoj a zlepšovanie systémovej administrácie
  • riešenie a dodržiavanie licenčnej politiky firmy
  • komplexná starostlivosť o HW, zabezpečenie dodávateľského servisu a prípravu podnetov na ďalší rozvoj
  • komplexná starostlivosť o SW, inštalácia a parametrizáciu podľa potrieb pracovníkov, ochrana distribučných médií pred zničením, stratou a zneužitím
  • zabezpečenie inštalácie, parametrizácie a funkčnosti vnútrofiremého komunikačného systému, Internetu, elektronickej pošty a replikácie dát podľa potrieb pracovníkov
  • pravidelné a mimoriadne zálohovanie dát zo serverov a PC pracovníkov podľa priorít
  • security management
  • tvorba a aktualizácia dokumentácie SMK z oblasti systémovej administrácie
  • analýza a riešenie vzniknutých incidentov a požiadaviek
  • pravidelná kontrola systému, sledovanie logov, eventov z monitoringu a návrh opatrení 

 Výhody práce u nás:  

  • Výkonovo orientované odmeňovanie
  • Motivujúca odmena pri práci v zahraničí, najmä ČR a Maďarsko
  • Možnosť zahraničných ciest do krajín ako India a Blízky východ
  • Práca na projektoch v medzinárodných tímoch
  • Podpora osobného rozvoja – kurzy jazykov, školenie v oblasti technológií
  • Flexibilná pracovná doba
Úspešný kandidát by mal mať nasledovné schopnosti:

Administrácia Windows serverov - pokročilý
Administrácia LAN/WAN - pokročilý
Klient/server administrácia - pokročilý

VMware ESX - pokročilý
Microsoft Exchange - základy
Microsoft Hyper-V - základy
TCP/IP - pokročilý
Active Directory (Windows) - pokročilý
Shell Scripting – základy

  

- schopnosť nainštalovať a spravovať WINDOWS Server 2012 a vyšší, MS OFFICE, nastavenie pripojenia k sieti,
- znalosti v oblasti správy počítačovej siete,
- základná znalosť OS Linux/Unix výhodou,
- základná znalosť, znalosť jazyka SQL výhodou,
- osobnostné vlastnosti - samostatnosť, analytické a logické myslenie, tvorivosť, presnosť a dôslednosť,
- anglický jazyk aspoň na úrovni A2 (vedieť čítať manuály a dokumentáciu v AJ)

  

Spoločnosť sa venuje systémovej integrácii v oblasti automatizovaného riadenia technologických procesov pre potrubnú dopravu, skladovanie, výdaj a meranie ropy, ropných produktov a zemného plynu. Poskytuje služby od poradenstva cez návrh riešení, ich implementáciu až po zákaznícky pozáručný servis.

Žiadosti spolu so štruktúrovaným životopisom v slovenskom a anglickom jazyku zasielajte e-mailom na dole uvedené kontakty. Vybraných záujemcov budeme kontaktovať s pozvaním na osobný pohovor.

Kontakt:

Mgr. Ľudmila Pašková
Tel.: +421910558888
E-mail: paskova@hrman.sk

 

 

 

 

 

 

 

 



Používaním stránok prevádzkovateľa HRman, s.r.o.
súhlasíte s používaním cookies, pomocou ktorých vylepšujeme naše služby.
Viac informácií.